Produkty luksusowe w poligrafii

Ekskluzywne produkty świadczą o statusie swojego właściciela. Charakteryzują się wysoką jakością wykonania i atrakcyjnym wyglądem. Wiele z artykułów poligraficznych nosi znamiona luksusu, a przy tym doskonale nadaje się do nawiązywania kontaktów biznesowych lub przedstawienia oferty.

 

Wśród licznych przykładów rozwiązań poligraficznych, które robią wrażenie na odbiorcach
i dodają elegancji ich właścicielowi, znajdują się m.in.

  • wizytówki z barwionymi brzegami, niestandardowym kształcie lub drukiem wypukłym
  • teczki ofertowe z uszlachetnieniem druku
  • ekskluzywne opakowania produktów
  • katalogi, broszury lub foldery

1. Pierwszy kontakt

Wizytówki stanowią swoiste zaproszenie do kontaktu. Są sposobem na przedstawienie siebie i swojej firmy potencjalnym kontrahentom.

Wizytówki z wypukłą czcionką bardzo efektownie się prezentują. Mogą być używane do przekazania prywatnych lub firmowych danych kontaktowych. Do ich wykonania wykorzystywana jest farba drukarska, która w swoim składzie zawiera substancję termoplastyczną, pęczniejącą podczas obróbki cieplnej.

Wizytówki z wypukłą czcionkąWizytówki wypukłeWizytówka z wypukłą czcionkąWizytówki wypukłe 3D
Wizytówka 3DWizytówki trójwymiarowe

Chcąc wyróżnić swoją wizytówkę na tle innych, można zdecydować się na model z barwionymi brzegami. W przypadku tego typu produktów, najlepszy efekt uzyskuje się wykorzystując papier o wysokiej gramaturze, nawet 700g/m2.

WizytówkaWizytówka barwiona

Barwienie rantów nie jest jedynym sposobem wyróżnienia wizytówki. Przy wykorzystaniu wycinki laserowej lub przygotowaniu wykrojnika z niestandardowym kształtem wybranego elementu w subtelny i elegancki sposób nadamy produktowi oryginalny wygląd.

Wizytówka wycinana laserowoElegancka wizytówkaWizytówka wypukła 3DWizytówki premiumNowoczesna elegancka wizytówka 3DWizytówki specjalne premium
Big Bite Foodie wizytówkaWizytówka o oryginalnym kształcie

 

2. Prezentacja firmy oraz jej oferty

Luksusowe produkty mogą posłużyć również do zaprezentowania klientowi swoich produktów lub usług. W tej roli doskonale sprawdzą się katalogi lub broszury. Mogą być wykorzystane np. do omówienia poszczególnych elementów oferty lub podarowania kontrahentowi do samodzielnego zapoznania się z jej elementami. Taka forma przedstawienia klientowi swoich artykułów, z pewnością zrobi wrażenie.

Katalogi produktoweEkskluzywne katalogi firmowe

Przygotowując się na rozmowę z ważnym klientem, warto wyposażyć się w elegancką teczkę ofertową, która stanowi bardzo dobry sposób na podkreślenie swojego profesjonalizmu i przechowanie dokumentów.

Teczki ofertoweEkskluzywne pakowanie na wizytówki

Branża poligraficzna obfituje w wiele rozwiązań podkreślających status firmy, odpowiednio ją prezentujących i pomagających kreować jej wizerunek wraz nieustannie zmieniającymi się modelami zakupowymi klientów.